2010 m. birželio 16 d., trečiadienis

Viskas pasiekta? Ar tai tik dabartinio mano lygmens lubos? Kol ejau link To kur dabar Esu, mane vede Valia, as zinojau po to kai darydavau, bet dabar, kas dabar? Mano Pedos regincios ir jos atvede mane ten kur nestojo zmogaus koja, ju pedos jau toli anapus palike. Ir dabar tik mano pedos VVV nelyg kupranugario ispraustos dykumos smelyje. Bet kas dabar? Yra Nebutis, Begalinis Niekas. Ir Laisve buti Joje. Bet as nemoku but, eidamas link To kur dabar Esu, as netobulinau saves, as nekuriau nei modifikavau save- as padariau is saves Kelia.

Nemoku nei tapyt, anei rasyt nei proza nei eilemis, anei grot, anei sokt- nieko neismokau, ir kas blogiausia nieko ir nenoriu. Mokausi is naujo noret, noret ne betko, o to ko reikia, nes eidamas atkreipiau i vienus dalykus demesi kaip i pagalbinikus, i kitus kaip kliutis, nevertinant ju paciu gerumo ar blogumo- neskirstant.

Todel mano Valioje kurti is saves tai kas teiktu man dziaugsma.
Bet pradzioje nutrakti visus neteisetus rysius ir islaisvinti galias is materijos formu.

Ka as turiu kurti tarpe Legiono Gyvuju? Ar Kelias eina toliau is ten kur baigiasi visi Keliai?
Ar tai yra mano laipsnio Prakeikimas?

Jei mistikas buciau, tai man pakaktu to regejimo Pilnatves bei Laisves, bet as magas ir siekiu realizacijos. Du zodziai:

As magas!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą